Het Knaagdieren Forum


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Het Knaagdieren Forum
Het Knaagdieren Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Over dit forum en de regels

Ga naar beneden

Over dit forum en de regels Empty Over dit forum en de regels

Bericht van Admin za okt 04, 2008 1:36 pm

Hallo, welkom bij de regenboogbrug of te wel... De Rainbow Bridge.
De regenboogbrug is een plek waar alle overleden diertjes heen gaan. Hier kunnen ze spelen samen met elkaar in een wereld zonder haat.
Hier mag je alles op je eigen manier doen. Je kunt bijvoorbeeld vertellen hoe je aan je dier gekomen bent, en hoe hij/zij is overleden.
Als je je verhaal aan mensen kwijt wilt, maar liever niet dat ze reageren, dan kun je dat zeggen tegen een moderator en die zal er een slotje op zetten. Maar soms is het ook fijn als je je verhaal aan mensen kwijt kunt natuurlijk. Verder is dit het enige forum waar je je titel in een kleurtje mag doen. Het is tenslotte de regenboogbrug.
Iedereen stelt zich de regenboogbrug anders voor en dat mag natuurlijk. Hier een aantal foto's van wat je je erbij voor zou kunnen stellen.
Over dit forum en de regels W0qj5lOver dit forum en de regels 291oxet
Over dit forum en de regels FaszczOver dit forum en de regels 2cwvmf6
Hopelijk is het alles duidelijk!
Als je iets niet begrijpt kun je altijd PMen naar een moderator of beheerder.
Admin
Admin

Aantal berichten : 587
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam
Persoonlijke Tekst : Hallo ik ben Chloé. Ik heb dit forum gemaakt en ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden. Ik heb op dit moment twee hamsters in huis, Vitany en Maxje.

Als je vragen hebt mag je die gerust stellen en ik beantwoord ze graag!
Land : Nederland
Registration date : 13-08-08

http://www.knaagdierenforum.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum