Het Knaagdieren Forum


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Het Knaagdieren Forum
Het Knaagdieren Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Over dit subforum en regels

Ga naar beneden

Over dit subforum en regels Empty Over dit subforum en regels

Bericht van Admin wo jan 14, 2009 9:08 pm

Hallo!

Hier kun je al je knaagdierenbenodigdheden zoals: Kooien, speeltjes, huisjes etc. verkopen. En natuurlijk moeten de mensen die iets zoeken ook hier zijn!
Als je iets wilt verkopen is het handig als je een foto ervan laat zien. Omdat het op foto's niet te zien is kun je ook even erbij melden of het nog in goede staat is of dat er bijv. enkele knaagsporen op zitten.
Je kunt een vaste prijs bedenken maar je kunt ook een richtprijs bedenken. Dat wil zeggen dat de prijs daar in de buurt moet zitten. En natuurlijk kun je het ook verkopen aan de hoogste bieder. Wink

Om het overzichtelijk te houden hebben we een regel bedacht. We gaan voorvoegsels gebruiken. Als je bijv. een muizenkooi te koop hebt maar je weet nog niet precies voor welke prijs zet je bijv. dit als titel: "[AG] Kooi voor muizen 50x40x20"
AG staat voor Aangeboden. Als je wel een vaste prijs hebt schrijf je dit als titel: "[TK] Kooi voor muizen 50x40x20"
TK staat voor Te Koop. Als je op zoek bent naar een muizenkooi schrijf je dit als titel: "[GZ] Kooi voor muizen 50x40x20"
GZ staat voor Gezocht. Voordat je een [GZ] topic gaat openen moet je natuurlijk wel eerst kijken of er niet al een topic is van iemand die dat ene wat jij zoekt verkoopt of aangeboden heeft staan.

Veel plezier!
BELANGRIJK: Als je jonger bent dan de 18 jaar is het verstandig om als je spullen gaat ophalen bij iemand altijd een volwassene mee te nemen. Je weet maar nooit!
Admin
Admin

Aantal berichten : 587
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam
Persoonlijke Tekst : Hallo ik ben Chloé. Ik heb dit forum gemaakt en ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden. Ik heb op dit moment twee hamsters in huis, Vitany en Maxje.

Als je vragen hebt mag je die gerust stellen en ik beantwoord ze graag!
Land : Nederland
Registration date : 13-08-08

http://www.knaagdierenforum.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum