Het Knaagdieren Forum


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Het Knaagdieren Forum
Het Knaagdieren Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nadja de dierengek

4 plaatsers

Ga naar beneden

Nadja de dierengek Empty Nadja de dierengek

Bericht van Nixly wo dec 23, 2009 2:26 pm

Hey, Ik ben Nadja, 20, en volledig weg van dieren. Altijd geweest. Ik ben druk bezig met er mijn beroep van te maken.
Mensen met een mentale beperking voelen zich over het algemeen zeer goed bij mij, wellicht omdat ik hen vaak aan dieren voorstel. Kunst is een hobby van me, ik ben dol op tekenen en tentoonstellingen.

Ik zelf heb een neurologische beperking (mijn iq is getest - het ligt rond de 100). Schrijffouten zijn erg normaal voor me, ik heb moeite met autorijden, mijn evenwicht is niet al te best, en loop nogal veel tegen vanalles. de meeste kennen me als lomp, anhoevel ik soms erg fijn kan werken als ik me erg concentreer. Ik kan niet rekenen, getallen tellen is niet mijn sterkste kan, en mijn geboortejaar uitspreken is een ramp. Waarom vertel ik dit? omdat het er moeilijk is als mensen ervanuit gaan dat je al deze dingen kan. je wordt uitgelachen, bespot en dom genoemt. en dat ben ik beu.
Daaroven ben ik hypersensitief, dus ik overdrijf niet, ik voel het gewoon zo aan. wil je me wegjagen? luide lawaaien, en ik krijg buikpijn, hoofdpijn, en oorpijn.

Ik heb veel meegemaakt, en de dieren zijn 1 van de redenen dat ik nog leef. Sorry voor deze iet wat rare intro, maar buiten dat ben ik erg 'normaal' Wink ik ben erg passioneel, vriendelijk, en een goed vriendin als je me de kans geeft.



mijn 1ste dier was een konijn. Flappie. stierf als hij tussen de 11-14 jaar was. (Ik was 8 jaar toen ik hem kreeg)Nadja de dierengek Flappie_the_dead_rabbit_by_Nixly
mijns 1ste cavia was Martje, zij stierf op 7-9 jarige leeftijd.
Jerrie, de vriendin van Martje, was 12-14 jaar toen ze stierf. De laatste paar weken, moest ik haar wassen, verzetten, enzo, omdat ze zo erge ouderdomsziektes had, dat ze niet meer kon lopen. Ze vond het heerlijk om als een koningin overal naartoe gedragen te worden. (Ik was 18 toen Jerrie stierf)
(van rechts naar links: Jerry, logeerend speelmaatje, Martje, Logeerend speelmaatje)Nadja de dierengek RIP__our_lovly_Cavys_by_Nixly
mijn 1ste muis was Prutske. een albino naaktmuis, die werd vermoordt door een andere muis die eigenlijk zijn maatje moest zijn. hij ontsnapte uit zijn kooi en brak in Prutskes kooi in. Teglijk, werden Prutskes nieuwe maatjes, Pip en Pep vermoordt. Hij ging terug naar zijn oorsprongkelijke fokker. (dit gebeurde in het begin van de zomer)Nadja de dierengek Can_u_belive_this_by_Nixly

de muis die ik nu heb heet Achilles, een vriendelijke vrouwtjes muis. haar maatjes, Apollo en Atilla stierven allebei aan een erfelijke ziekte.
Haar nieuwe maatje, Duifje en is bevallen van 10 babies.Nadja de dierengek Achilles_by_Nixly
Nadja de dierengek Weak_spot___lill__hearth_by_Nixly (Achilles, and haar enige witte plekje)
Nadja de dierengek Duifje_by_Nixly Nadja de dierengek View_from_above_by_Nixly (Duifje en haar kleinjes)
Mijn Afrikaanse mini-muizen, Lubov en Vera, zijn erg speciaal. ze verbouwen iedere dag hun kooi. ze houden van graven, en moeten altijd een temperatuur van 18-23 graden hebben, altijd water aanwezig, en altijd brood.Nadja de dierengek Afrcan_pygmy_mice_by_Nixly

Hunny Bunny en Bello zijn mijn konijn en cavia. bijde springgraag, en Bunny bijt in ALLES. Nadja de dierengek Find_the_Bello_by_Nixly Nadja de dierengek Bunny_and_Bello_by_NixlyNadja de dierengek Bunny_are_you_mental_by_Nixly
Savanno is een probleem geval. ook een cavia.Nadja de dierengek Savanno_by_Nixly

Ik vind het geen probleem om muizen op te vangen als je er teveel hebt. liefst geen (grote) konijnen, of mannelijk cavia's.
oude dieren zijn ook geen probleem, ze mogen in alle rust de rest van hun jaren bij mijn doorbrengen. (geen dieren die ziek zijn, ik heb er niet genoeg geld voor!) dit is vooral voor de broodfokkers, die van hun 'ongeschikte' dieren af willen.
NOTE: Ik BEN GEEN DUMP! - ik zeg dit opdat ik bij men ouders woon, en die hebben et niet graag om overspoelt te worden met dieren! en dit zijn onze honden, vlekkie en sammy: Nadja de dierengek Vlekkie_en_Sammy_op_de_troon_by_Nixly

En dit ben ik, samen met 1 van mijn beste vriendinnen: (ik ben de langharige)Nadja de dierengek Me_and_Gota_Cacel_by_Nixly


Laatst aangepast door Nixly op di jan 12, 2010 10:50 pm; in totaal 5 keer bewerkt

Nixly

Aantal berichten : 28
Leeftijd : 34
Persoonlijke Tekst : Hey, Ik ben een grote dierenliefhebber (Zeg maar Nadja), en heb een (groot) konijn, hunny bunny, springende cavia Bello, muisje Achilles, Duifje en haar 10 kindjes, en 2 Afrikaanse Mini-muizen, Vera en Lubov. verder heb k nog een cavia, Savanno. Dan zijn er nog de 2 hondjes, Vlekkie en Sammy.
Ik ben dol op ze, maar ook op allerlei andere dieren, zoals paarden, naaktdieren, katten, reptielen, amfibien, wandelende takken, ... (geen spinnen!)

Land : Belgie
Registration date : 23-12-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Nadja de dierengek Empty Re: Nadja de dierengek

Bericht van Eline wo dec 23, 2009 5:56 pm

Hoi Nadja,

Welkom op het forum.
Veel plezier!

Eline
Eline
Eline

Aantal berichten : 166
Leeftijd : 28
Woonplaats : Woudenberg
Persoonlijke Tekst : Hoi! blij
Ik ben Eline.
Ik heb 2 lieve konijntjes en 1 liefe hamstertje.
Witje en Dotje.
En Coco.
Land : Nederland
Registration date : 16-08-09

http://xCoco.punt.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Nadja de dierengek Empty Re: Nadja de dierengek

Bericht van pindakaas99 do dec 24, 2009 11:26 am

hoi nadja welkom op het forum
en qua laag iq ben je neit alleen mijn iq is ook laag werk tempo is traag
en ik leer niet zo heel snel dus ben ik maar huisvrouw geworden
en binnen kort huis moeder

veel plezier op dit forum je zult vast veel over je beestjes weten en ons aanvullen met mooie handige info
pindakaas99
pindakaas99

Aantal berichten : 202
Leeftijd : 37
Woonplaats : ooltgensplaat
Persoonlijke Tekst : dochter geboren op 12-31-2009
i love my 2 schatten 4 ever

panda de panda hamster
Land : Nederland
Registration date : 14-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Nadja de dierengek Empty Re: Nadja de dierengek

Bericht van Admin vr dec 25, 2009 3:04 pm

Welkom Nadja!
Zo, dat is wel een grote dierenboel bij jou thuis!
Lang verhaal. Ik teken ook graag haha. Zal wel eens tekeningen plaatsen.
Admin
Admin

Aantal berichten : 587
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam
Persoonlijke Tekst : Hallo ik ben Chloé. Ik heb dit forum gemaakt en ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden. Ik heb op dit moment twee hamsters in huis, Vitany en Maxje.

Als je vragen hebt mag je die gerust stellen en ik beantwoord ze graag!
Land : Nederland
Registration date : 13-08-08

http://www.knaagdierenforum.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Nadja de dierengek Empty Re: Nadja de dierengek

Bericht van Nixly wo dec 30, 2009 9:19 pm

hehe ik geef niet om IQ, maar als je vertelt dat je een neurologische beperking hebt gaan sommigen doen alsof je 1)niets zelf kan 2)zeggen dat je alles verzint 3)doen alsof je verstandelijk beperkt bent
en pindakaas99, met IQ ben je niet veel Wink het gaat om wie je bent, wat je kan wordt daardoor bepaalt, en niet andersom. En dat is geen makkelijk job Wink

leuk Admin, ken je DeviantArt?

dankje Eline! Erg blij

Nixly

Aantal berichten : 28
Leeftijd : 34
Persoonlijke Tekst : Hey, Ik ben een grote dierenliefhebber (Zeg maar Nadja), en heb een (groot) konijn, hunny bunny, springende cavia Bello, muisje Achilles, Duifje en haar 10 kindjes, en 2 Afrikaanse Mini-muizen, Vera en Lubov. verder heb k nog een cavia, Savanno. Dan zijn er nog de 2 hondjes, Vlekkie en Sammy.
Ik ben dol op ze, maar ook op allerlei andere dieren, zoals paarden, naaktdieren, katten, reptielen, amfibien, wandelende takken, ... (geen spinnen!)

Land : Belgie
Registration date : 23-12-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Nadja de dierengek Empty Re: Nadja de dierengek

Bericht van Admin vr jan 01, 2010 11:25 pm

Natuurlijk ken ik DeviantArt! Ik moet even een nieuw account aanmaken want op mijn oude stonden nogal lelijke tekeningen. hihi.
Admin
Admin

Aantal berichten : 587
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam
Persoonlijke Tekst : Hallo ik ben Chloé. Ik heb dit forum gemaakt en ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden. Ik heb op dit moment twee hamsters in huis, Vitany en Maxje.

Als je vragen hebt mag je die gerust stellen en ik beantwoord ze graag!
Land : Nederland
Registration date : 13-08-08

http://www.knaagdierenforum.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Nadja de dierengek Empty Re: Nadja de dierengek

Bericht van Nixly do jan 07, 2010 1:38 pm

hehehe ik heb 3 acconts op DA ^^ als je op Nixly zoekt, kom je me wel tegen ^^ of Najade08. men laatste accont is the Forget-Me-Not Fields ^^

http://nixly.deviantart.com/ => main, meest gebruikt
http://forget-me-not-fields.deviantart.com/ => HARPG acount (Horse Art Role Play Game)
http://najade08.deviantart.com/ => fan acount: Death Note

(trouwens: IQ van 100 is hoger dan het gemiddelde Wink - een laag IQ is onder de 75)

Nixly

Aantal berichten : 28
Leeftijd : 34
Persoonlijke Tekst : Hey, Ik ben een grote dierenliefhebber (Zeg maar Nadja), en heb een (groot) konijn, hunny bunny, springende cavia Bello, muisje Achilles, Duifje en haar 10 kindjes, en 2 Afrikaanse Mini-muizen, Vera en Lubov. verder heb k nog een cavia, Savanno. Dan zijn er nog de 2 hondjes, Vlekkie en Sammy.
Ik ben dol op ze, maar ook op allerlei andere dieren, zoals paarden, naaktdieren, katten, reptielen, amfibien, wandelende takken, ... (geen spinnen!)

Land : Belgie
Registration date : 23-12-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Nadja de dierengek Empty Re: Nadja de dierengek

Bericht van Admin do jan 07, 2010 9:12 pm

Houd je van Death Note? Ik kijk ook veel Anime. Naruto en Inuyasha. I'll show some drawings soon! Erg blij
HARPG, I know that. xD Once did it too.
Admin
Admin

Aantal berichten : 587
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam
Persoonlijke Tekst : Hallo ik ben Chloé. Ik heb dit forum gemaakt en ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden. Ik heb op dit moment twee hamsters in huis, Vitany en Maxje.

Als je vragen hebt mag je die gerust stellen en ik beantwoord ze graag!
Land : Nederland
Registration date : 13-08-08

http://www.knaagdierenforum.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Nadja de dierengek Empty Re: Nadja de dierengek

Bericht van Nixly do jan 07, 2010 9:41 pm

tuurlijk hou k van death note! ben er gek op ^^ heb ze allemaal en blijf samen met men vriendin zagen dat nr 13 vertaalt zou worden ;D

DN-Angel, Bleach, Dragon Ball, Pokemon XD ben er gek op =)

once? ben je gestopt met HARPG? zonde, das massa's leuk blij

Nixly

Aantal berichten : 28
Leeftijd : 34
Persoonlijke Tekst : Hey, Ik ben een grote dierenliefhebber (Zeg maar Nadja), en heb een (groot) konijn, hunny bunny, springende cavia Bello, muisje Achilles, Duifje en haar 10 kindjes, en 2 Afrikaanse Mini-muizen, Vera en Lubov. verder heb k nog een cavia, Savanno. Dan zijn er nog de 2 hondjes, Vlekkie en Sammy.
Ik ben dol op ze, maar ook op allerlei andere dieren, zoals paarden, naaktdieren, katten, reptielen, amfibien, wandelende takken, ... (geen spinnen!)

Land : Belgie
Registration date : 23-12-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Nadja de dierengek Empty Re: Nadja de dierengek

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum