Het Knaagdieren Forum


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Het Knaagdieren Forum
Het Knaagdieren Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het Rangenoverzicht

Ga naar beneden

Het Rangenoverzicht Empty Het Rangenoverzicht

Bericht van Admin di okt 27, 2009 10:21 pm

Zoals je misschien al hebt gemerkt zijn er op dit forum verschillende rangen...
Maar welke rangen zijn er nou eigenlijk? scratch

Rang 1
Beheerder [Admin]
Omschrijving: Een Beheerder ook wel Administrator genoemd is de baas van het forum. In dit geval ben ik dat, en ik heb dit forum ook gemaakt. Dus het is jullie geraden naar mij te luisteren!

Rang 2
Moderator
Omschrijving: Een Moderator is een gebruiker met extra rechten.
Dit betekent dat een Moderator naast het posten van topics ook topics kan sluiten en verhuizen. Een moderator mag jou aanspreken als je iets fout doet en is een soort politie. Als de beheerder er niet is houden zij het hier in de gaten.
Op het Knaagdieren Forum wordt een Moderator aangesteld door de Beheerder, ik dus.


Rang 3
Promotieteam
Omschrijving: Een lid van het KF Promotieteam maakt reclame voor Knaagdierenforum op verschillende website's. Zo krijgen we dus meer leden!

Als je graag bij de moderators wilt zitten/bij het promotieteam, dan kun je dat gerust vragen! Dan hebben we het er samen over.
Admin
Admin

Aantal berichten : 587
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam
Persoonlijke Tekst : Hallo ik ben Chloé. Ik heb dit forum gemaakt en ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden. Ik heb op dit moment twee hamsters in huis, Vitany en Maxje.

Als je vragen hebt mag je die gerust stellen en ik beantwoord ze graag!
Land : Nederland
Registration date : 13-08-08

http://www.knaagdierenforum.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum