Het Knaagdieren Forum


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Het Knaagdieren Forum
Het Knaagdieren Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hamster ja of nee? Welke?

Ga naar beneden

Hamster ja of nee? Welke? Empty Hamster ja of nee? Welke?

Bericht van xhamsterloverx di jan 06, 2015 5:53 pm

Hallo!
Ik heb er laatst over nagedacht om een hamster te nemen, ik heb vroeger ook hamsters gehad (Russische) maar nu wil ik een nieuw soort proberen.
Na de hamsters heb ik nog een konijn gehad maar die heb ik na een paar jaar moeten verkopen want ik vond een konijn lastig te verzorgen.
Mijn ouders zitten er over na te denken ja of nee, ik wil het zelf heeel graag I love you
Kunnen jullie me wat informatie geven over de hamstersoorten (hun gedrag bijv.) Ik zat zelf te denken over de Syrische hamster, deze vind ik heel mooi en leuk maar toch wil ik nog even goed kijken blij en nog wat info over de afmetingen van de kooi.(vooral de syrische hamster wil ik weten)
ik heb daar al wat over gehoord: zo'n 70x40 (LxB) klopt dat?

Als ik toch beslis een hamstertje te nemen dan heb ik al wat kooien in mijn hoofd, welke zou het beste zijn?
IK KAN NOG GEEN LINKS PLAATSEN OF ALFBEELDINGEN DUS SORRY DAARVOOR!

De eerste kooi is blauw met donkere tralies, ik vind deze het mooist alleen denk ik dat er wel wat veel ruimte zit tussen de tralies maar het is niet misschien niet zo heel erg.
Hoe moet ik dat aanpakken? Is dat erg of niet? afmeting > L 78; B 43; H 44 <

Ik heb nog een andere gevonden die rood is met donkere tralies en deze lijkt mij ook prima maar van deze kooi is de lengte niet bekend en de blauwe leek mij groter hier staat er alleen maar de lengte :minder dan 75 cm

P.S: de kooien zijn wel tweedehands..maar nog goed te gebruiken

xhamsterloverx

Aantal berichten : 2
Leeftijd : 22
Persoonlijke Tekst : Ik hou van hamsters en andere knaagdieren!
Land : Nederland
Registration date : 06-01-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Hamster ja of nee? Welke? Empty Re: Hamster ja of nee? Welke?

Bericht van xhamsterloverx do jan 08, 2015 7:46 pm

deze site is echt niet actief he?! Neutral Suspect

xhamsterloverx

Aantal berichten : 2
Leeftijd : 22
Persoonlijke Tekst : Ik hou van hamsters en andere knaagdieren!
Land : Nederland
Registration date : 06-01-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum