Het Knaagdieren Forum

Even voorstellen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Even voorstellen

Bericht van AnnelienBijvoet op za sep 20, 2014 11:50 am

Hoi, mijn naam is Annelien, ben 27 jaar en woon in Den Dungen.
Sinds 3 jaar woon ik samen, en sinds November 2013 hebben wij ons 1e huisdier. Een Syrische hamster. Wat een lief manneke!
Hij heet dribbel, word 7 Oktober 1 en is goudkleur met wit. Hij is heel aanhankelijk!! Word graag gekroeld en elke avond wacht hij trouw bij zn deurtje om eruit te mogen. Dribbel heeft een grote!!!!! kooi met heel veel speel mogelijkheden, maar s avonds mag meneer naar boven. Daar hebben we een kamer wat tegenwoordig zijn speeltuin is. Hij vermaakt zich prima! Peer, en groente, daar is hij gek op! maar van ei en appel moet hij niks weten!
We zijn echt heel blij met hem, en ik had eerlijk gezegt nooit verwacht dat je een hamster zo tam kon maken, en dat een hamster je stem zo goed herkend en blij is als hij je ziet. zo leuk!! We hopen dat we hem nog lang bij ons mogen hebben!

AnnelienBijvoet

Aantal berichten : 1
Leeftijd : 30
Persoonlijke Tekst : Hoi mijn naam is Annelien, ben 27 jaar en heb sinds November 2013 een Syrische hamster. Hij heet Dribbel en het is een ontzettend lief, aanhankelijk, gek mannetje! Hij is gek op peer en groente. Heeft een grote! hok en boven zijn eigen speelkamer! Meneertje vermaakt zicht prima bij ons!
Land : Nederland
Registration date : 20-09-14

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: