Het Knaagdieren Forum


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Het Knaagdieren Forum
Het Knaagdieren Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Onderzoek naar de doelgroep van konijnen- en knaagdiereigenaren!

Ga naar beneden

Onderzoek naar de doelgroep van konijnen- en knaagdiereigenaren! Empty Onderzoek naar de doelgroep van konijnen- en knaagdiereigenaren!

Bericht van Oyce93 vr mei 23, 2014 8:47 pm

Hallo allemaal!

Ik ben Joyce en voor mijn opleiding heb ik een onderzoek naar de doelgroep van konijn- en knaagdiereigenaren. De doelgroep van honden en katten is algemeen bekend en hier is al veel onderzoek naar gedaan. Maar van de doelgroep van konijnen en knaagdieren is nog niet veel bekend. Naar de doelgroep konijnen- en knaagdiereigenaren is weinig tot geen onderzoek gedaan! Om hier onderzoek naar te doen is er een enquête opgesteld met vragen voor konijnen- en knaagdiereigenaren.

Ik wilde jullie vragen of jullie met deze enquête willen meedoen waardoor de doelgroep duidelijk in beeld komt met de behoeftes, interesses en de grootte van de doelgroep.

Het onderzoek gaat over de beslissingen die konijn- en knaagdiereigenaren nemen met betrekking tot het welzijn van hun dier.
Aan het einde zal er nog een leuk verwenpakket voor konijn of knaagdier worden verloot!

De link van de enquête staat op mijn profiel! Dit omdat ik de eerste 7 dagen geen link in een nieuwe topic kan zetten en ik voor woensdag aanstaande alle antwoorden binnen moet hebben!

(mocht de link het niet doen, kan deze gekopieerd worden naar de adresbalk)

Oyce93

Aantal berichten : 2
Persoonlijke Tekst : Hoi! Ik ben Joyce en ik heb twee cavia's genaamd Freek een Teun!

Enquete:
https://docs.google.com/forms/d/1tWhDFRc0wUTjehaghE94vPI0gxxImnO6rWWphEswGPM/viewform



Land : Nederland
Registration date : 23-05-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum