Het Knaagdieren Forum

Ik stel me even voor

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Ik stel me even voor

Bericht van paardkirsten op zo aug 04, 2013 6:31 pm

Hallo iedereen,

Ik ben Kirsten, ik ben 11 jaar oud en hou verschrikkelijk veel van paarden, ik heb zelf 10 knaagdieren waarvan ik er 2 ook van mijn broertje en moeder zijn. MIjn lieverdjes zijn:

Balou: lief caviaatje met een zacht karakter, kan altijd goed duidelijk maken wat ze wilt, is een zeugje van  ong 3 jaar.

Wicked: Mijn eerste hamstertje, een liefe zwarte tante met een liefde voor knagen. Ze bijt dan ook wel eens in je vinger :P
Snow: Deze jonge man houd wel van snoepjes, als ie er niet eentje krijgt, begint ie te knagen op de tralies. HIj is wit met grijs

Aagje: mijn 3e muisje, mijn eerste en 2e zijn overleden. ZIj is een tante met kleintjes, maar ze is lief en betrouwbaar. Ze is chocobont
Avon: Mijn  mannetje, de 4e muis van ons. Hij is helemaal wit. HIj is lief, tam en houd van iedereen.
Lola: Een van de 7 kleintjes. Zij is een meisje. Lief eigenweis en schattig, zij is goudagoutie net als de rest van het nestje
Doerak: Een echte doerak, hij is ook een van de kleintjes.
Fenna: lief, schattig en slim. Ze leert heel snel. OOk een van de kleintjes
Sammi: schuw, snel en aardig voor iedereen. een van de ukkies

en deze zijn van ons allemaal:

zwAartje: een van de kleintjes
Ukkie: het achterblijvertje

NOu ik heb me denk ik wel voorgesteld. Voor vragen, stel maar gewoon

paardkirsten

Aantal berichten : 1
Leeftijd : 15
Persoonlijke Tekst : IK hou veel van mijn diertjes, ik heb er zelf 10. 7 muizen, 2 hamsters en 1 cavia. BEn dol op ze
Land : Nederland
Registration date : 04-08-13

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: