Het Knaagdieren Forum


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Het Knaagdieren Forum
Het Knaagdieren Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mikado, waarom?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Mikado, waarom? Empty Mikado, waarom?

Bericht van Noor96 di maa 16, 2010 7:35 pm

Mikado,
mijn liefste hamstertje, mijn beste maatje.
Ik weet nog dat ik je zag in de dierenwinkel. Ik was eigelijk opzoek naar een rus, maar toen ik jouw zag was ik er meteen van overtuigd, jij moest het worden. We kochten je als vrouwtje, maar je was een mannetje.
Ik kon alles met je doen, je vond heel veel goed, als je daarna maar wat eten kreeg daarna. blij
Yoguertdropjes of een pinda, alles vond je lekker!

Maar toen werd je ziek, ineens, de dag daarvoor was je nog normaal. Je was helemaal opgezwollen en je dronk niet meer. Ook je oogjes waren uitgedroogd en je ademde zwaar. Ik moest de hele tijd huilen toen ik je zo zag.:cry:We gingen naar de dierenarts en die wisten niet wat je had, wat ze wel wisten was dat je pijn had. We hebben je niet laten lijden en hebben je laten inslapen. Ik heb nog nooit zoveel gehuild. Crying or Very sad
Toen we je hadden begraven werd het verdriet minder.

Lieve Mika, Miko, Mikado ik hoop dat je het fijn hebt op de regenboogbrug! Ik zal je missen, schatje. Een dikke knuffel en een kusje van Mij.

Crying or Very sad Crying or Very sad

Mikado 15-5-2008-21 tot 2-2010

Te vroeg.


Laatst aangepast door Noor96 op di maa 30, 2010 9:37 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Doet er niet toe.)
Noor96
Noor96

Aantal berichten : 108
Leeftijd : 27
Woonplaats : Amsterdam
Persoonlijke Tekst : Ik ben Nora, ik ben 13 jaar en ik had een hamstertje Mikado. Ik heb mijn nieuwe hamster wel al gereserveerd maar ik moet hem/haar nog krijgen.

:3
Land : Nederland
Registration date : 14-10-08

http://www.dehamster.nl/forum

Terug naar boven Ga naar beneden

Mikado, waarom? Empty Re: Mikado, waarom?

Bericht van Admin vr maa 19, 2010 5:58 pm

Heel heel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte Noor! Hij heeft het zekerweten superfijn op de regenboogbrug. Erg blij

Nogmaals sterkte

Xx
Admin
Admin

Aantal berichten : 587
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam
Persoonlijke Tekst : Hallo ik ben Chloé. Ik heb dit forum gemaakt en ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden. Ik heb op dit moment twee hamsters in huis, Vitany en Maxje.

Als je vragen hebt mag je die gerust stellen en ik beantwoord ze graag!
Land : Nederland
Registration date : 13-08-08

http://www.knaagdierenforum.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Mikado, waarom? Empty Re: Mikado, waarom?

Bericht van luuc97 di maa 30, 2010 9:39 pm

heeey, mooi bericht!
luuc97
luuc97

Aantal berichten : 3
Leeftijd : 26
Woonplaats : Amsterdam
Persoonlijke Tekst : haaai ik ben luuc en ik ben 12 jaar. ik heb 2 konijnen en 2 dooie hamsters :'(


Land : Nederland
Registration date : 30-03-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mikado, waarom? Empty Re: Mikado, waarom?

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum